.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران محروم در انتظار رئيس جمهور
شكرالله رضازاده شرمه
مازندران محروم در انتظار رئيس جمهور

به يقين از جمله ماندگارترين رويكردهاي مديريتي دولت ارزشمدار و اصولگراي نهم، حضور تمامي اعضاي كابينه در تمامي استانهاي كشور تحت عنوان سفرهاي استاني دولت است. استقبال غيرقابل توصيف اقشار مختلف مردم، از كاربردي بودن سفرها حكايت مي كند. به ياد بياوريم چگونه برخي در گذشته اي نه چندان دور با بهره مندي از امكانات عمومي به ميان مردم رفته تا اعلام حضور كنند. اگرچه همين حضور هم در برخي از موارد رفاه عمومي را فراهم مي آورد اما پررنگي صبغه تشريفاتي و تبليغاتي آن سفرها را هرگز نمي توان كتمان كرد.
به هر تقدير اكنون با استقرار دولتي برآمده از دل و دعاي مؤمنين حضور بي پيرايه و بي منت در جمع محرومان و مظلومان، به عنوان يك اصل ثابت و غيرقابل تغيير در عمق جان اعضاي محترم كابينه مصوب گشته و آنان بر اين باورند كه به همراه دكتر احمدي نژاد، بايد به سراغ ولي نعمتان انقلاب اسلامي بروند. همانهايي كه خدمت صادقانه و صميمانه به آنان، از جمله سفارش موكد و مكرر امام و رهبري به مسئولان و مديران بوده و هست. سفرهاي استاني هيئت دولت، غبار كم توجهي سهوي به برخي از نقاط دوردست و ميان دست كشور را زدوده و اميد به آينده اي روشن را نويد مي دهد.
مازندران از جمله استانهايي است كه محروميت و مظلوميت آن، چنان عريان و نمايان است كه حتي سرسبزي و خرمي اشجار و اراضي هم قادر به هضم آن در دل خود نخواهد بود. استاني كه ساكنانش به ميزباناني خوش مشرب، شهره اند. استاني كه رزمندگان دلاورش در قالب لشكر ظفرمند 25كربلا، خواب راحت را از چشم خصم زبون ربودند. استاني كه شهادت پيشگاماني چون كشوري، شيرودي، بصير، هاشمي نژاد و... را در صفحه افتخارات خود دارد. استاني كه عالمان گرانقدري چون كوهستاني، ايازي، روحاني، صالحي و... در آن زيست كرده اند. استاني كه استعداد و استحقاق تعالي و ترقي در امور معنوي و مادي را دارد. اكنون چنين استاني، كه انرژي لازم براي نيل به هدف نهايي را در خود دارد، به انتظار رويت چهره مردمي رئيس جمهور مكتبي خويش نشسته تا ان شاءالله تعالي با سفر استاني كابينه نهم به مازندران، موجبات كاهش آلام و نيز ازدياد آمال مردم ديار مهرباني ها يعني مازندران غيور فراهم آيد كه به يقين اين موضوع باعث تقويت مديريت ارشد اجرايي استان هم خواهد شد.

استفاده از اين خبر فقط با ذکر منبع " شمال نیوز " مجاز می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آبان 1385
]چندين بار از سفر رياست محترم جمهوري به استان گفتگو شد؛ ولي معلوم نشد چرا اين سفر بارها به تعويق افتاده است؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.